Over

"In 2018 heb ik besloten om van mijn hobby mijn beroep te maken"

Tanja Gallas, Instructeur en eigenaresse

Ik ben gediplomeerd instructeur en volg ik ook een opleiding tot gedragstherapeut voor honden.

Mijn hele leven heb ik zelf honden gehad. In 2018 heb ik besloten om van mijn hobby en mijn liefde voor dieren mijn beroep te maken en terug de schoolbanken in te gaan. Na het behalen van het diploma Kynologisch instructeur ben ik mijn droom gaan verwezenlijken door in 2019 mijn eigen hondenschool Kynopaws succesvol te starten. Kynopaws is in 2021 omgedoopt tot Tanja's Hondenschool. De lessen worden verzorgd in zowel Wageningen als Heelsum. Naast de lessen op Tanja's Hondenschool verzorg ik twee dagen per week lessen bij Quiebus Hondenschool Almere.

Mijn liefde voor honden is voor mij de grote drive om honden op een leuke manier te trainen, zonder dwang en/of correctiemiddelen. Kortom, leuke lessen verzorgen voor zowel hond als hondeneigenaar!

Inmiddels heb ik de volgende cursussen succesvol afgerond:
Ethologie hond (Aeres Barneveld / Quiebus)
Aeres Barneveld / Quiebus
 Begeleiding probleem gedrag hond
( Aeres Barneveld / Quiebus )
Begeleiding probleem gedrag hond ( Aeres Barneveld / Quiebus )
Workshop Balans en Coördinatie
( Martin Gaus Academie Lelystad )
Workshop Balans en Coördinatie ( Martin Gaus Academie Lelystad )
( Aeres Barneveld / Quiebus )
Gevorderd Kynologisch instructeur  ( Aeres Barneveld / Quiebus )
Deskundig Voedingsadviseur
( Lotte Botter )
Oplossen probleemgedrag in de praktijk
Introductie Hondenmassage
 Preventie van Agressie, onderdeel van:
Kynologisch Instructeur VIP (Veiligheid, Interventie & Preventie) (Annorlunda Kynologisch Kenniscentrum)
  Help eigenaren met hun overprikkelde hond (Annorlunda Kynologisch Kenniscentrum)
Bijscholingen:
 Begrenzen: Hoe doe je dat? (Als welzijns-gerichte hondenprofessional)?
(Annorlunda Kynologisch Kenniscentrum)
Deskundig Voedingsadviseur ( Lotte Botter )
Oplossen probleemgedrag in de praktijk
Bijscholingen:
Introductie Hondenmassage (Annorlunda Kynologisch Kenniscentrum)
Bijscholingen:
Begrenzen: Hoe doe je dat? (Als welzijns-gerichte hondenprofessional)?
(Annorlunda Kynologisch Kenniscentrum)

"Ik wilde graag meer ontdekken over deze fantastische dieren en hun baasjes"

Tineke Roseboom, Instructeur

Honden hebben altijd een speciale plek in mijn hart gehad. Na een aantal privélessen met mijn hond Kai, bij Tanja, ontdekte ik dat ik hier ook echt iets mee wilde gaan doen. Wat ik van haar leer(de) was zo interessant en wat wilde ik graag meer ontdekk en over deze fantastische dieren en hun baasjes.

Cursussen welke ik heb gevolgd:
( Aeres Barneveld / Quiebus )
Ethologie hond ( Aeres Barneveld / Quiebus )
Kynologisch instructeur ( Aeres Barneveld / Quiebus )
Gevorderd Kynologisch instructeur  ( Aeres Barneveld / Quiebus )
 Preventie van Agressie, onderdeel van:
 In het dagelijks leven heb ik een (internationale) carrière als klassiek zangeres.
’s Ochtends in het bos met de honden en ’s avonds in een galajurk op het podium. Wie wil dat nou niet?

"Mijn lang verwachte hondenwens ging in vervulling"

Rob Houweling, Instructeur/Stagiaire

Toen ik met de komst van Ayra de mogelijkheid kreeg om mijn lang verwachte hondenwens in vervulling te laten gaan heb ik de kans direct gegrepen.
Omdat zij mijn eerste hond was wilde ik graag goed beslagen ten ijs komen en heb ik de cursus Ethologie Hond gevolgd.
Ik vond dat zo leuk en interessant dat ik besloten heb om hier verder in te gaan en de vervolgtrajecten voor Kynologisch Instructeur en Gevorderd Kynologisch Instructeur te volgen.

Voor mijn stage van de laatste cursus kon ik bij Tanja terecht en daar leer ik zo ontzettend veel van! Hopelijk kan ik met deze kennis een steentje bijdragen om zoveel mogelijk baasjes en hun honden te helpen om op een leuke en hondvriendelijke manier met elkaar om te gaan.
Mijn gevolgde cursussen:

Ethologie hond (Aeres Barneveld / Quiebus)
Aeres Barneveld / Quiebus
Kynologisch instructeur ( Aeres Barneveld / Quiebus )
Gevorderd Kynologisch instructeur ( Aeres Barneveld / Quiebus )